30 Aralık 2021 Perşembe

Bir yıl daha biterken

                                        





                                                       





         Odanın bir başka köşesine oturdum. Buradan odaya, sonra eve  ve kendime baktım. Farklı bir bakış açısı oldu. Hoşuma giden yönler renkler kırmızı, aksesuarlar kırmızı. Atatürk çiçeği, siklamen, dün akşamdan kalan mumlar masada, yarım kalmış bir kitap, gazete. Duvarda kelebekler ve ağacıma asılı balon. Radyoda ne söylediğini anlamadığım güzel bir ezgi. Oradan dışarı baktım. Bir kuş uçmakta güneş bulutların arkasında.

         Birden kendime yöneldim. Kolum ağrıyor dün aşı oldum. Bloğumda dolaşırken rastladıklarım: Beni ben yapan şeyler 

        Ben kimdim? Kendime neler anlatmışım, kendimle ilgili konuşmalar başkalarına nasıl yansıtmışım.

          Yaptıklarım yapamadıklarım yaşamın muhasebesi.

         İnsanın kendisi ile savaşı hiç bitmeyecek galiba. Bir arkadaşım senin bu yönünü bilmiyordum. demişti. ( yazı yazma, Sinop bienalleri, fotoğraf çekme)

          Geçenlerde bir gün ağarırken fotoğraf çektim, birde gün batarken arasına da ne kadar çok şey sığdırmışız diye not aldım.

         Doğumla başlayan içine bir çok şeyi barındıran hayat. Sığdırdıklarımız sığmayanlar, özlemler, mutluluklar, hayal kırıklığı, Yaşanılan duygulardan kalan tortular. Bu ben miyim? dedirten izlerin dokunduğun şeylerde yaşaması.

        Bazen umutsuzluk kaplasa da küçük sevinçlerle mutlu olan umudunu yitirmeyen bir ben.

         Gönlümüzden geçenlerin gerçek olduğu umutsuzluğun yerini umudun aldığı yeni bir yıl diliyorum. 

18 yorum:

  1. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler SzgnBls sevgi dolu umut dolu bir yıl diliyorum.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Her şeyin gönlünüzce olacağı, sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel dilekleriniz için sizinde sevdiklerinizle mutlu yıllar.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Selam mehtAp sizede mutlu sağlık dolu güzel günler dilerim.

      Sil
  4. Hayata tutkuyla bağlılık ve mutluluk yansıtan yukarıdaki fotoğraflardaki gibi, her anında coşkuyla güleceğiniz, sevdiklerinizle birlikte mutlu ve sağlıklı bir yeni yıl dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Buraneros güzel dilekleriniz için teşekkürler. Özellikle bu fotoğrafları seçtim. Koşuşturmaca içinde mutluluk hareket, enerji. Sizinde yeni yılda güzel dilekler sağlık ve güzel yazılar diliyorum.

      Sil
  5. Nasıl tatlısın, içim ısınıyor.
    Biz hayatı çok sorguluyoruz değil mi, hayat aslında çok basit diyorlar, inanmıyoruz hep kazıyoruz :) Ama bulduklarımız da fena şeyler değil ki canım?!
    Çok öpüyorum, musmutlu yıllar bir de buradan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sende çok tatlısın şirine güzel övgüleri için çok teşekkür. Bende öptüm musmutlu yıllar.

      Sil
  6. O güler yüzlü kadının yeni yıldan dileklerinin gerçekleşeceğine eminim.
    Sevgiyle, mutlu seneler dilekleriyle. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler ekmekçikız güzel dilekleriniz için size de yeni yılda gönlünüzden geçenler gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıl güzellikler getirsin hayatınıza.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için siz ede sağlık mutluluk ve enerji versin. Sevgiler.

      Sil
  9. hayat güzeel yeni yıl güzeel :) şimdi bloguma koydım blogunu :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, paylaştığınız fotoğraflar çok güzel. Deep'te gördüm ve geldim :) Umutların hep var olacağı bir yıl diliyorum size.

    YanıtlaSil
  11. selam film gündemi hoş geldiniz. Güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için teşekkür. Size de mutlu sağlık dolu yıllar.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...