2 Eylül 2020 Çarşamba

Eylülde mutlu olmak.

                       
     ÇİLEKSUYU adlı blog eylülde mutlu olmak konusunu ele almış. Benim hoşuma gitti.
      Mutluluk nedir? diye düşünmekteyim .Gazete alıp içindeki haberleri okuyunca mutlu olamıyorum. O kadar çok acı, göz yaşı, keder var ki! Ya olaylar, yapılanlar, alınan kararlar, çelişkileri gördükçe üzülüyorum. Canım gazete okumak istemiyor ama yaşam devam ettiği için gazete alıyoruz.
       Ya televizyon haberleri aynı gazete olayında gibi öfkeden çıldırıyor haberi sonuna kadar tahammül etmeye çalışıyorum." Bilgilenmem gerekir" diye düşünüyorum.İşte bu şartların ayrıntısını yazmıyorum.Nereden başlayıp nerede bitireyim. İnsan bir yerde denge arıyor. Tahammül etmeye, baş edebilmeye o denge içinde anlık sevinçlere sığınıyorum.
      Eylül 1
      Bugün  evde yemek kalmamıştı. Kırmızı biber ve yeşil biber etli dolma yapıldı. Çorba eklendi. Köfte hazırlanıp buzluğa atıldı. Evde yemek olunca rahat oluyorum. Gündelik planlarım aksamıyor. Hava kötü daha doğrusu deniz dalgalıydı. Gitmekten vazgeçtim.
     Kitaplıktan seçilen yeni kitabı okumaya başladım. Maalesef eski kitap kokusunu sevmem.alerjik bünyem var  kokusu beni  rahatsız eder. Burnum koku almadığı için eşimin bu yaz aldığı kitabı okudum. Akşamda trt 2 satıcı filmini izledim.
     Eylül 2
Bugünkü yazıda var. Deniz çok güzeldi. Yüzmek harikaydı. Birde kendime yeni bikini aldım
Akşam yürüyüş yaptım. Bol bol fotoğraf çektim.
                       






8 yorum:

  1. Eski kitap kokusunu çok severim ama beni de etkiliyor artık, burnuma sprey falan sıkmak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Handan yinede okumaktan vazgeçmiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzeldi sizi tanımak.Blog yazarları toplantısına gelmiştiniz.Umarım yine bir araya gelebiliriz.Olumsuz haberlere de takılmayın derim çünkü stres,bağışıklık sistemini düşürüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yurdagül sizi tanımak da güzeldi. Güzel bir organizasyon yapmıştınız. İnşallah pandemi biter buluşuruz. Haklısınız ancak yazı ile bir deneme yapayım dedim. İrademiz dışında gelişen olaylarla baş etmek için denge lazım. Sevgiler.

      Sil
  4. Mutluluk aslında denge olmasın? yoksa ben yaşlanıyorum da tüm sokaklar huzur arayışına mı çıkıyor?! :) Çakıl taşlı sahil fotosu benim olsun mu :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ceren tüm güzellikler senin olsun. Hangisini istersen. Genelde olayları değerlendirirken olumlu yanlarını görmek isterim. Neden olmasın mutluluk. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Fotolar harika.Ben cok seviyorum eski kitap kokusunu ama ilerleyen gunler ne getirir bilemeyecegim:) Sevgiler ve katildigin icin cok tesekkurler Zehra:)

    YanıtlaSil
  7. Çileksuyu Sibel,teşekkürler. Bakalım sonuna kadar devam edebilecek miyim.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...