24 Mayıs 2020 Pazar

Erik ağacı altında

           
 Hava ayaz mı ayaz. Sobayı yaktım. Odam ısındı. Yüzüm ısındı. Çay fokurdamakta. Sabah biraz güneş vardı. Masayı güneşe aldım. Kahvaltı ederken başımı kaldırdım  dallarda erikler. Pek keyiflendim. Erik ağacı altında yeni bir gün. Ayaklarım halsiz. Kırlara çıkmayı özlemişim. Biraz yürüyüş yapayım dedim. Hava sıcak olmadığı için zamanın önemi yok. Yemyeşil doğa arada farklı renkler aramaktayız. Üç gün içinde kuş burnu açmış. Papatyalar geç kalsalar bile bizde varız diyor. Gönlüm arıyor gelincik. Yolun kenarında minicik. Her şey değişir diyen Herakletios aklıma geliyor. 32 derece hava sıcaklığı vardı. Çorapları attık. Yazlık ayakkabı şort askılı bluzlar. Şimdi oldu 4 derece yine giydik kazakları. Güneşi ara bul. Her şey değişirken "ben aynı ben miyim" diye sormaktayım. Azim kararlılık vazgeçmeme.Hayatı ıskalamamak, insanları anlayabilmek. Bahçede gezerken bir çiçeğe rastladım. Albenisi güzel ama kendisi zehirli bir bitkiymiş dağ pancarı. Sabah bir arkadaş facebookta paylaşmış ben akşama bahçede rastlıyorum. Sedef hastalığı için ilaç yapıyorlarmış.   Bibrimizle kucaklaşıp dokunacağımız bayramlara, bayramınız kutlu olsun.                                                                 

Gazanya



Adı arum zambakgillerden Türkçede dağ pancarı

21 yorum:

  1. ne güzel fotoğraflar...
    iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu sağlıklı nice bayramlar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede sevdiklerimizle sarıldığımız bayramlar.

      Sil
  3. Gazanya mor, sondan bir önceki fotoğraf mı? ben de diktim çıkmadılar daha :( acaba geç mi kalmışım çıkmayacaklar mı diye her gün bakıyorum ama... İyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazanya turuncu olan mor olan zambak iyi bayramlar Ceren

      Sil
  4. Hayırlı bayramlar samimi bir yazı ve çok güzel görseller

    YanıtlaSil
  5. haziran ayına girdik hala üşüyoruz :)
    doğayla içe içe harika kareler...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler üzerimde kışlık pijama aylardan haziran. Yaz mı geldi. Nerede? Sevgiler.

      Sil
  6. Renkli ve güzel çiçeklere bakarak hoş bir tatil. Aynı zamanda bir tatilin her zaman çok fazla seyahat etmek zorunda olmadığına katılıyorum, sadece evin etrafında da günümüzü neşelendirmek için bir tatil olduğu söylenebilir.

    Endonezya selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük şeylerin yarattığı farkındalık uzağa gitmeden en yakın çevrede görebiliriz haklısınız. Sevgiyle kalın.

      Sil
  7. Herakliteos’un dediği gibi sende değiştin mi peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişim nedir? Hangi konularda durumda değişim? Huy değişmez. Peki ben değiştim mi? Düşünmekteyim. Durum olaylar yaşanılanlar aynı mı bırakıyor. Evet değişiyorum. Alttan almalar affetmeler, duyguları anlamalar acele etme eler. Örneğin. Bu yıl Çiçeklerle beraber domates biber ve çeşitli tohumlar ektim. Onların büyümesi biberler ve domates çiçekte iki biber kopardım. Tere çıktı. Doğayı izlerken sabretmeyi öğreniyorsun. Sevgiler.

      Sil
  8. bir süredir yazmıyorsunuz, umarım herşey yolundadır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşuşturmaca torun bakma haftanın iki gün bir yazı yazdım yayınlamadım.Şimdi köydeyim. Keyifliyim. Aklımda birden fazla yazı konusu.Sevgiyle kal.

      Sil
  9. Merhaba...Can erikler son demlerini yaşarken yazına denk geldim.Bu sene yaz zor geldi ama tam geldi.
    Benim için erik çiçeklerinin açması baharın müjdesi.Can eriklerin bitmesi yazın müjdesi.Yani hayatımda anlamı olan bir ağaç :))

    YanıtlaSil
  10. Selam cam güzeli yanlışlıkla kendi yazımı silecektim eksik harflerle yazmışım. Fakat senin yorumunda silindi. Yorumun için teşekkür ederim. Ankara'ya yaz gelmedi. Seni takp etmeye başladım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...