12 Haziran 2021 Cumartesi

501.yazı çekiliş sonucu Mogan Göl'ü

                                                                        












       Küçük torunum iki gecedir bende. "Annemi, evimi özledim. Eve gidip onları göreyim yine geleyim" dedi. Eve gidince bu dediklerini unuttu ."Geliyor musun dediğimde yok." dedi.

       Bir önceki yazımdaki güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için teşekkürler. İsimleri listeledim. Sonra küçük kağıtlara yazdım. Deniz'e "Çeker misin? dedim. Kazanan sevgili blog dostlarım.

       Handan

       Güzellikler defteri Şule

       Yıldız

       zehrakonukman@gmail.com adresimden iletişim kurabiliriz. Adreslerinizi yazarsanız kitaplarınızı gönderirim.

         Deniz'i sabahları okula İncek'e bıraktıktan sonra (servise vermedik biz götürüyoruz. Ana sınıfına gidiyor.) Baktım Gölbaşı yakın uzun zamandır gitmiyorum. Sabah yürüyüşümü yapayım Ankara'nın denizi yok ama Mogan gölümüz var. O kadar iyi geldi ki! Sabah kahvesini nerede içebilirim diye düşünürken güzel bir mekan gözüme çarptı. Fiyatlar uygun. Marka kahvelerin iki yıl önce ki fiyatlarından daha uygun. Birde bol bol fotoğraf çektim. Kendimi arada ödüllendirmenin zevki ayrı oluyor. Ördeklerin sesi, kuş seslerine kavuşmuş. Doğa uyanmış. Sabah erken ve  hafta içi olduğundan dolayı yürüyen kişi sayısı azdı. Dönüşte daha önceki yıllarda uğramış toprak saksı bakmış almamıştım. Plastik saksılara nazaran toprak saksıları daha çok seviyorum. Taşıma derdi olduğundan iki saksı aldım. Bir tane hatalı üretim yapılmış. Bana saksı hediye etti. "Bazen derim bugün benim şanslı günüm." diye. İçine hangi çiçekleri eksem diye düşünmekteyim. Plastik saksılar güneşte bir süre sonra parçalanıyor. Bir gün alışverişe giderken çöpün kenarında iki kocaman toprak saksı dönüşte onları görünce almıştım. Her şeyin plastikleştiği bir dünyada bir avuç toprağı saksıyla buluşturmak bir de topraktan yapılma olursa güzel oluyor.

        Çiçek ve kitap benim dünyamda önemli bir yeri var. Lise yıllarında annem çeyiz yapmadığım için bana çok kızardı. "Evlenirken sana kitaplarını çeyiz." diye koyacağım derdi. Benimde çeyizlerim kitaplarım. Galiba çiçek sevgisi de annemden babamdan bulaştı. Gittiğim yeri güzelleştirmek hoşuma gidiyor. Annem yalnızlığını kuran okuyarak, çiçeklere bakarak güzelleştirmiş. Bende kitaplar ve çiçek dünyası diyorum. 

20 yorum:

  1. Aaa, çok sevindim :) Teşekkür ederim, hemen mail atıyorum sana.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzelmiş. :)
    Çekiliş yapmanız da çok iyiymiş, kazanan arkadaşları tebrik ederim. :)
    Çiçekleri sevsem de pek bakamıyorum ben. Solup gidiyorlar hep. 🤔

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir habeeeerrr, çok sevindim. Parıldayan Çiçek'in parıltısı yıldızımı parlattı demek :)) Deniz'i sihirli parmaklarından öpüyorum. İLetişime geçeceğim.

    Fotoğraflar çok güzel, orada olmayı istetiyor adeta. Çiçekleri ben de çok seviyorum.

    Tekrar teşekkür ediyor, sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy kavuniçi gül de benim olsun mu :))) Şaka bir yana göl gezisi ne iyi gelmiştir. Biraz su insana ne iyi geliyor...

    YanıtlaSil
  5. aaaa süper, bugün benim de şanslı günüm sanırım :) yaşasın :)
    mogan gölünü ben de seviyorum. fotoğraflar süper :)

    YanıtlaSil
  6. Tabiat ne kadar iyi geliyor insana.
    500. Yazı da kutlu olsun. Yazmak konusundaki düşüncelerinize katılıyoru.

    YanıtlaSil
  7. Mogan gölünde birlikte yürüyüşümüzü hatırladım.

    YanıtlaSil
  8. Selam duygu emanet teşekkür ederim. Çiçekleri seviyorum. Şimdi Sinop'a gideceğim. Çiçeklerin bir kısmı Sinop bir kısmı merdiven yinede üzülüyorum. Yaz gelince terastakiler tohumdan yetişme ay çiçekleri açma zamanı. Biberler çiçekte. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Selam Yıldız teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ceren o gül Dikmen Vadisi'nden senin güller açtı mı? Uzun zamabdır gitmemiştim. İyi geldi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. N Narda güzel düşüncelerin için teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Selam Mihriban evet kafe ve restoranlar açılmış. Çok güzeldi. Gel beraber gidelim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel fotolar çekmişsiniz :)) Plastik saksıları ben de sevmiyorum hiç. Toprak saksılarında en büyük kusuru ağır olmaları bir de altında tablası olmadığı için sulayınca dışarı sızdırıyor:))

    YanıtlaSil
  14. Camgüzeli Selam teşekkürler. Çocukken kaplıcalar gider akşamdan testiye sıcak su koyardık. Gece boyunca soğur. Sabah buz gibi su içerdik. Şimdi yerini yetmuslar aldı. Bizim köyün suları soğuk. Her şey değişti. Zamane dedikleri bu galiba. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Dun bir arkadas Mogan golundeymus insta da asiklarin hikâyesini anlatmis

    YanıtlaSil
  16. çekilişi kazananları kutluyorum.
    Fotograflar çok güzel.
    Orda kahve ucuzmuş ama burda bir kahvesye 18-20 tL yazıldığını görünce bir fena oldum.

    YanıtlaSil
  17. Selam mehtAp filtre kahve istedim. Yanında bir şey yok mu dedim Türk kahvesinin yanında lokum veriyoruz. O zaman lokum verelim dedi. İki fincan kahveyi içtiğim tabii lokumu. Ödediğim hesap 12 TL. Yalnızgityiğim yer çay bahçesi diye geçiyor. Mogan Gölü kenarını en ucunda Vilayetler evine yakın. Teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Selam SevKoz Instagram da adı nedir? Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...