25 Eylül 2021 Cumartesi

Eylül çiçekleri aşk gibidir

                                                   







       Sonbaharın renkleri ayrı güzeldir. Mevsim kışa dönmeden çiçeklerin rengi solmadan yeni çiçekler aldım. Çarşı, market, avm gezmektense sera gezmek, doğanın içinde olmak. Park, bahçe ,orman beni daha çok mutlu ediyor. Her an doğanın içinde yaşamak mümkün değil. En azından doğanın minik minyatür halini balkona veya salona taşıdığımda içim açılıyor. 

       İlkbaharın çiçekleri ayrıdır, sonbaharın, yazın, kışın,

       Birde her mevsimin çiçeği vardır.

       Dün çiçekçiye uğradım kasımpatlar bir iki saksı "daha gelmedi" dedi çiçekçi.

      "Gelmişken elim boş dönmesin orada bir sukulent duruyor alıp öldürüyorum.  Çok su veriyorum herhalde. Olsun gözden uzakta tutarsam sulamam." diye düşündüm.

      Şu pembe açan da çok hoşmuş derken torbalar doldu. 

     Çiçekçi birer çiçek hediye etti. Bir de yandaki çiçekçiye uğrayayım.

     Yediveren limonu çok güzel.

     Arkadaşımdan sukulent, internetten deve tabanı,

     Sonbaharın çiçekleri doldu evime, odama balkonuma ve ruhuma. Bana arkadaş oldular. 

    İçim kıpır kıpır aşk bu olsa gerek,

     Heyecan ,mutluluk, sabır  biraz hüsran ve bolca hayal kırıklığı

     En güzeli de içinde yarını taşıyan umut.


       

13 yorum:

  1. Hepsi çok güzel çiçekler, deve tabanı ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Yediveren limonu nasıl kokar şimdi ohhhhhh
    Işık da güzeldir sonhabarda, sarı turuncu... Bu sonbaharı çok sevelim e mi? :)

    YanıtlaSil
  3. O umut yüreğimizi hiç terk etmesin.

    YanıtlaSil
  4. O limonu toprağa bir ekseniz nasıl serpilir,
    yediverenin kabuğu da ince oluyor çok güzel ..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel çiçekler, ne iyi yapmışsınız :) benim bile uzaktan içim açıldı

    YanıtlaSil
  6. Işın onur teşekkür ederim.Sevgiler. Her çiçeğin yeri benim için ayrı güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ceren sonbahar güzel. Doğa daha rengini değiştirmedi. Değişim çok muhteşem. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. pelinpembesi Ankara soğuk dışarıda ölür. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Şule teşekkürler. yaşam sevinci sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. sukulentler ne güzel oluyo yaaa, yaşasın sonbahar yaşasın aşk :)

    YanıtlaSil
  12. Deep evet o çiçeği çok seviyorum. İnşallah çok sulama kurumaz. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...