3 Nisan 2022 Pazar

Nasıl keklendim

                                                  




      Böyle argo tabir kullanmak istemem ancak olayı en iyi anlatan başlık gibime geldi.

      İki üç gündür x ve y firmaları  anormal şekilde beni arıyorlar.

      Bir haftadır bel fıtığı azdı. Gece yarısı sanki iki de bir beni uyandırıyor uzun süre uyuyamıyorum. Sonra kalkıp bir bardak ılık süt içiyorum. Televizyonu açıyor müzik kanalını açıyorum. Aradan bir iki saat geçiyor  neyse ki zoraki dalıyorum. Saat altıda kalk borusu çalıyor. İşe gitsem iyi. Neyi kaçırıyorum; çocuk mu bakacağım  gün doğumunu mu? Seyahatte miyim tura mı katılacağım uyu kardeşim ne hikmetse burun tıkalı, bel, diz hepsi sıraya girmiş gibi biz varız unutma bizi diye seslendiği için kalk kızım kalk uyumak harammış uyuduğun yıllara say derken kendimi buluyorum. Böyle bir ruh hali uykusuz bir biçimde arayan şahıslardan bıkmışım. Baş bir yandan ağrıyor. Onlar telefonu ısrarlı şekilde çaldırıyorlar. Adımı yanlış söylüyorlar. Zihnimde iki olay birleşmiş herhalde internet tahattütü doldu yeniden internet yanında kampanya. Bir salaklığım var. Bedava bir şey vermezler. Sanki zihnim sormuş gibi z adı geçmemesine rağmen zihnim onlar arıyormuş gibi geldi. Tabii telefonda bana cevap veren toplam para bu kadar  ödemeniz şu.  Şu kadar  y bir yıllık aylık ödemeniz şu kadar  dendi.

         Bağlayan delikanlıya soruyorum. x  ile işbirliği mi yapıyorsunuz. Biz her türlü işbirliği yaparız. Şu marka ürün alırsanız bir yıl bedava. Yine uyanmıyorum. O gün iki arkadaşımla görüntülü görüşme yapacağım yok internet kesiliyor. Sabah  telefon açıyorum. Müşteri hizmetleri hanımefendi bizim internetle bağlantımız yok siz orayı arayın şu an y .kampanyasındasınız bir yıllık sözleşme yaptınız. Başıma bir ağrı saplanıyor. Şu an bu satırları yazarken aynı baş ağrısı var.  Reklama kanmışım ancak benim mart ayında dolan bir z üyeliğim var. İnşallah bitmiştir onu iptal ederim düşüncesindeyim. Zararın neresinden dönersem kardır.

        Şimdi kendimi tahlil edeyim.

         Niye kandın dur ben bir inceleme yapayım niye demedin.Diğer izlediğin firmanın sözleşmesine bakmadın.  Bağlantı için gün olarak bir hafta sonrası düşündüm. Hemen ısrar ettiler geldiler. 

         Reklam dünyası çok çalışıyor aman siz siz olun acele etmeyin.

         Kabahat tabii ki benim araştırmadan incelemeden neden kabul ediyorsun.

        Bundan sonra telefondan gelen her türlü ısrar sakın yapmayın kabul etmiyorum. Hele internet ile ilgili. Telefonlarım kapalı. Televizyon zaten az izliyorum.  Ne diye kabul ettim. Benden eksi puan aldınız. Reklam kurbanıyım hakim bey, hastayım hakim bey bahanesi yapamazsın. Şimdi  telefonu sessize alıyorum. Telefonlara çıkmayacağım. Eskiden telefon internet dizi, film mi vardı. Hayatımız dizi. Geçti Bor'un  pazarı sür eşeği Niğde'ye diyen birisi var karşınızda. 

       Sosyal medyaya kızgınım internetim açıkken ne konuşsam reklamı önümde. Bu yazıyı yayınladıktan sonra tabii ki bazı sosyal medya hesaplarını bir süreliğine donduracağım. 

        Bağlanan yayından memnunum. Başka bir yere ödeme yapmıyorsam sorun değil. Yöntemleri hoşuma gitmedi.

        Dışarıda hava güzel. Çiçek, böcek ile uğraşayım. Planlarım var onlar üzerinde çalışayım. Detoks zamanı. 

13 yorum:

  1. telefonunda ismi kayıtlı olanlar dışında hiçbir aramayı açmazsan hiçbir sorunun olmaz :) bel fıtığı için düşük basınçlı lazer tedavisi var ankarada, mucize gibi tedavi. bir dolu yakınım böyle iyileşti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık böyle senin dediğin gibi yapacağım.Düşük basınçlı lazer araştırayım. Sevgiler deep.

      Sil
  2. Hiçbir sosyal medya kullanmıyorum, blog dışında :) Haberleri radyodan dinliyorum. Muhteşem rahatım.. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sevgili Ceren şimdi koşturmaktan vaktim olmuyor. Deneyeceğim.Sevgiler.

      Sil
  3. Gecmis olsun.Cagla Yuksel in dorn terapi ve vucut dengeleme videolarina goz atin bir.Gundelik hareket programi cok basit.
    Insanlar artik her onune geleni sorgulamadan kabulleniyor.Zarari faydasindan buyuk sozde hizmetler karsiliginda.Sorgulayana da ogrenilmis caresizlik kurali geregi saldiriyorlar diger hizmet alanlar firmalara birakmadan.
    Akistayiz, sevgi icimizde, sorun yok sorun yok,varsa kendini sorgula.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam adsız internetten dediğiniz kişiye girdim. Hareketleri rahatlatıcı. Yapmaya başladım. Teşekkür ederim önerin için. Dün masajda yaptırdım. Bu sıralar evde saksı değişimi yaparken kendimi yordum. Şu an ara verdim. Hareketleri düzenli yapmaya çalışıyorum. Sorgulamak iyi kendim için sakinlik, huzur ve yavaşlama istiyorum. Düşüncesini uygulamam lazım. Sevgiler.

      Sil
  4. geçmiş olsun, allem edip kallem etme bunlarda.

    YanıtlaSil
  5. Aynen şikayet yazdım kusurlu değiliz dediler. Avukat arkadaşa danıştım. İptal ekme hakkın var dedi. Ancak salona bağlatmak için 225 ekstra ücret verdim. O yüzden iptal etmedim. Daima ve her zaman uyanık olmak gerekir. Sevgiler Burcu.

    YanıtlaSil
  6. Çok benzer bir şey geldi başıma. İnternet paketiniz bitiyor, şöyle bir kampanya ile hem İnternet hem Digitürk bağlayalım diyerek ikna ettiler beni de ama sonra bağlantıyı yapacak bayi ile konuştum ve internetle bir ilgisi olmadığını sadece digitürk bayiliği satmak için böyle bir şey yapıldığını öğrendim ve bağlanmadan iptal ettirdim. Bir kez bağlanınca ulaşıp iptal ettirmek neredeyse imkansız oluyor. Hiç kimseden çekinmeden alenen kandırıyorlar insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam kuyruksuz Kedi her an uyanık olmak zorundasın bir başka yayın daha beş ay süresi var. Kendime çok sinirlendim. Sevgiler.

      Sil
  7. Benim de mevcut paketimi hiç istemediğim bir pakwte apar topar çevirmişlerdi, o günden beri hiç hemen evet ya da hayır demem, sonra arayın derim. İnsanın dalgınlığına geliyor. Telefon şirketleri de daha taahhüt dolmadan punduna getirip yenisini insana kabul ettirme derdindeler. Üç ay üç ay öne çekse bir sene yanıyor o arada. Çok akıllılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam handan katılıyorum. Elini versen kolunu istiyorlar misali sevgiler.

      Sil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...