19 Şubat 2022 Cumartesi

Bahar gelmeden cemre düşmeden yağan karı kaçırmadan














                                                      


       Dün gece önce yağmur ardından karla karışık yağmur ve kar. Bugün yarın ilk cemre kendimi attım ilkbahar Park'ına tıp tıp eriyor kar. Giderken çektiğim fotoğraflarda kar dolu ağaçlar dönüş yolunda pıt pıt erimiş.

        Aldım karı elime soğunu hissettim güzellikleri gözüme hapsettim. Unutmayayım diye bazılarını fotoğraf makinasına. Gelince büyük bir heyecanla fotoğrafları bilgisayara yükledim. Giderken yanıma yakın gözlüğünü almadığım için yakın fotoğraflarda istediğim sonucu alamadım. Şu an dışarıda güneş herhalde karlar eridi.   Dedim hayatta böyle ne güzellikler kalıcı ne çirkinlikler sadece anılarda izleri kalıyor.

7 yorum:

  1. ah yine mi kar yağdı, ne güzel :) ilkbahar parkı, nerdeydi yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Sokullu'da benim evin alt sokağı ama eridi. Akşam üstü manav dönüşü geçtim. Gölge bir iki yer vardı. Orada kar var. Sabah iyi ki yürüyüp foto çekmişim Deep sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel fotoğraflar :) sağ tarafta bulunan blog listenize ekleyebilirseniz sevinirim böylelikle Destek olabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel resimler. bize gelen kış günlük güneşli oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Ve kar Ankara'ya çok yakışıyor :)
    Harika fotoğraflar canım, sağol ❤️

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...