6 Kasım 2022 Pazar

Ankara'lı bloggerler sarı sıcak hazan mevsiminde buluştu

                                    

Kızılcahamam









-blogdedektifi,blogmahallesi(Sinan)

-mavikalem(Nagihan)

-arakolpa(Süleyman)

-kitapeylemi(Eylem)

-birgaripşeymaŞeyma)

-dahamutluyuz (Yurdagül)

-dikkatçekiyorum(Abdullah)

-parıldayançiçek(Zehra)

kitapkeşfim(Gamze)

Anneanne:
- Özledim seni.
Torun
- Ben özlemedim.
-Olsun ben özledim.
-Özlemedim seni.
Anneanne tamam o zaman ben de seni özlemedim. Torun ama biraz önce özlediğini söylemiştin.
İnstagramda Ankara'lı Boggerler buluşuyor notunu görünce. Çok hoşuma gitti. Meğer özlemişim günü farklı geçirmeyi. Gün içinde evin içinde koşuşturmaktan bitmeyen ev işlerinden. Farklı sanal alemden tanıdığım insanlarla görüşmeyi. Evet Ankara'lı bloggerler buluşuyor derken buluştu. Şimdi toplantıdan geliyorum. Sıcak sıcak yazayım dedim. Ankara sarı sıcak bir sonbahar gününü yaşıyor... iyi mi kötü mü bilmiyorum. Toprak kurumuş. Sonbaharın tüm renkleri arzı endam etmişler. Sanal dünyadan gerçek dünyaya dönmek sıcacık sohbetler. Bazılarını yazılarından takip ettiğim ya da yeni tanıştığım bloglar karşımda. Blog dünyası, yazmak üzerine sohbetler. Okumayı seven bloglar. Bilgiyi öğrenmeyi okumayı sevmek ne güzel!
Daha önceden tanıdığım blog arkadaşım Yurdagül Hanım ile yıllar sonra karşılaşmak ayrı heyecan.
Ayrıca gönülden gelen hediyelere de teşekkürler.
Bugünde köye gittim. Sonbaharın içini ısıtan renklerine hayran kaldım. Sonbaharı doyasıya yaşamak için evden dışarı çıkmak ayrı keyif.

31 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel Zehra Hanım. Emeğinize sağlık. Bloggerların dayanışması takdire şayan. İnşallah daha sık ve daha geniş katılımlı olur. Sevgi ve selamlarımla 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam teşekkürler doğanın kendisi çok güzel. İnşallah bir sonraki sefer yeni arkadaşlarla yüz yüze görüşebiliriz. Sevgiler.

      Sil
  2. Gerçek hayatta da tanımak, tanışmak ne güzel olmuştur; bir dahaki sefere umuyorum ben de katılabilirim. Sevgilerimle<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam keşke gelebilseydiniz sizi tanımak isterdim. sevgiler.

      Sil
  3. Çok güzel ve keyifli bir gündü:))) Çok mutlu oldum sizleri tanıdığıma, sohbet ettiğime:)))) Keyifle okuyun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel sohbetin yorumun ve kitabın için. Sevgiyle kalın.

      Sil
  4. Ne güzel kareler. Çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de sizi görünce gerçekten mutlu oldum ve heyecanladım.Hatta cafeyi bulamayacağınızdan çekinip sizi bulmak için cafeden çıkıyordum ki geldiniz.Ne iyi ettiniz de geldiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle geldiğiniz için çok ama çok mutlu oldum. :) Sizleri yakından tanımak benim için büyük bir heyecan oldu çok teşekkür ederim. :) O gün hiç bitmesin istedim :D

    YanıtlaSil
  7. Sizinle tanışmak mutluluktu benim için, devamında görüşmek dileğiyle :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Enerjiniz bol olsun. İsteyince gerçekleşiyor. Kutluyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Instagramdan da çok keyifle takip ettiğim, harika bir etkinliğe katılmışsınız:) İnşallah bu bir başlangıç olur ve devamı gelir.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel etkinlik olmuş, katılımda çok sizin adınıza ben sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kibarsın Ahmet Ozan eşim gemi seyahatine çıkarken düştü atağını kırdı. Ayak alçıda dışarıda olmak insanlarla tanışıp sohbet etmek beni mutlu etti. Sevgiler.

      Sil
  11. İyi ki geldiniz. Çok güzel bir buluşma oldu.

    YanıtlaSil
  12. Sonbahar çok güzel ve fotoğraflar da öyle. Umarım bu buluşma bir başlangıç olur. Katılan herkesin keyif aldığı güzel bir buluşma oldu, iyi ki buluşmuşuz, iyi ki geldiniz. :)

    YanıtlaSil
  13. Darısı biz İstanbul'lu bloggerlara :)

    YanıtlaSil
  14. Kaleminize sağlık. Benim için de çok güzel bir gündü. İleride tekrarlarını yapabilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam tanıştığımıza memnun oldum. Sevgiyle kalın.

      Sil
  15. Ne güzel bir buluşma olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dear Monarosa sevgiler.Sizleride görmek isteriz.

      Sil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...