15 Ekim 2018 Pazartesi

Bazen güz gülü, bazen yeni biçilmiş çimen olmak istedim




Uzun zamandır Dikmen Vadi'sinde sonbaharın kokusunu içime çekmemiştim. Bir kelebeğin peşinde dolaştım durdum. kelebeğin kanatları benim kanatlarım oldu.Güzel bir manzarada durdum.Çimenin kokusunu içime akıttım.

Yeni bir heyecanla açan güz güllerini seyrettim. Ağacın gövdesine dokundum.Çınar yaprağının peşine takıldım.

Sanki eski bir sevgiliyle hasret gidermek gibiydi. İyice semirilmiş kargaların sohbetini dinledim.

                              Yürümenin keyfini çıkarmak, zihni boşatmak bedenime iyi geldi. Renk cümbüşü içinde kaybolmak istedim.Bu bahar bir başka bahar.







9 yorum:

  1. Ben en çok son karedeki gülü beğendim ;))

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsınız Dikmen Vadisi'nde yürümekle..
    Sevgili Tülin gibi, ben de son kareyi çok beğendim.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotoğraflar, anı hissettirdiniz bize. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu mevsimde ki sarmaşıkların o kırmızı halini öyle çok seviyorum
    ki anlatamam. Sonbaharla ilgili tüm fotoğraflara
    bayılıyorum, sizin ki de ne kadar güzel.
    mutlu cumalar!

    YanıtlaSil
  5. ayyyyy dikmen vadisinin gülü diyil miiii o son fotodaki parıldayan çiçeek :)

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...