7 Aralık 2018 Cuma

Münih 1

       Geç kalmış yazdan bir hatıra yazısı İçinden nehir geçen kentleri severim. Su hayattır, çevresi yeşildir, insana huzur verir. Yirmi yıl önce görmüştüm Münih' i .Kaufbeuren'den günü birlik gitmiştik. Daha doğrusu meğer ben bu kenti görmemişim. Tanımamışım. Gezmemişim.
      Hilla (dünürüm) bizi karşıladı. Kalacağımız yer şehir merkezinde Ev sahibimiz Katrin ile tanıştık.
Kendisi doktor.Türkiye'de kalmış.Yabancı bir ülkede türkçe bilen Alman  tabii ben memnun oldum. İlk gün şehir merkezini yürüyerek gezdik. Gündüz Hilla bizi beşyüzyıllık restorana götürdü. Akşamına klasik müzik konserini izledik.













       İkinci gün oğlum ve sevgili kızım Marja geldi. Onlarla özlem giderdik. Marja'nın erkek kardeşinin doğum günü vardı. İngiliz bahçesinde doğum günü kutlaması yapıldı.





       Üçüncü günü göl'e gittik. Ne kadar güzel göle girdiler tertemiz. Benim geçmeyen boğaz ağrılarından dolayı maalesef giremedim.Akşam Hint yemekleri yedik.


     











5 yorum:

  1. Bilen birileriyle dolaşınca da şehrin ayrıntıları daha güzel görülüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Müthiş güzel olmuş, görseller bir harika!

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar şehri çok güzel anlatıyor, çok sevdim.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...