12 Ağustos 2017 Cumartesi

Ankara' lı bloggerlerin toplantısı ,bugün günlerden cumartesi


Yaz sıcağı tepemizde boza pişirirken sanki tüm günler rafa kalkmış tüm işler aynı güne toplanmış. "Vazgeçme dedim kendime."
Neden diye sordu? Sinop'tan gelme nedenlerimden biriydi. Münevver sonsuz yolculuğuna bugün gitti. "Nurlar içinde uyu"
Oğulun nikah sonrası  kutlama için alışveriş.
Yeğen asker bir ziyaret onun için.
Bazılarını takip ettiğim,bazıları ile tanıştığım sanal alemde var olan blog yazarların buluşması.hep merak eder dururum "Nasıl bir insan kadın, erkek, çocuk? "
"Bir gün için bu kadar koşuşturma yeter"
Ama kendime iyi puan verdim. Sadece buluşmaya geç gidebildim. Sonuç gittim. Plan program güzel. Bugünü düzenleyen Yurdagül Hanım'a ve bugüne katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.Bir sonraki buluşmada görüşmek üzere.


9 yorum:

  1. Gönlüm sizinleydi hissettiniz mi bilmem.Ne hoş bir etkinlik olmuş. Yurdagül Hanım'ın azmine de hayranım.

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir gündü. Sizitanıdığıma çok mutlu oldum. Sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Sizi internetten arayarak buldum.Parıldayan çiçek olarak blog aradım :) Zehra'nın dünyasıymış meğer :) Ben de yeni bir yazı yazıyorum :) Katıldığınız için çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  4. Tanıştığıma memnun oldum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel ve anlamlı bir gündü. Sizi tanımaktan keyif aldım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. İyi ki geldiniz, iyi ki tanıştık :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de sabahtan beri sizin bloğunuzu arayıp duruyorum bir tane buldum ama farklı biriymiş ve uzun yıllardır da güncellenmeyenmiş, sonra neyse ki, sevgili Beyda linkler vermiş, tıklayınca ulaştım. :))))Ben de iyi ki tanıştık diyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Selam googlee parildayan çiçek diye yazarsanız Müjde Hanım cikiyor. Tanıştığımıza sevindim.Herşeyden konusmalı,mukaddesin kaleminden,Beydanın kitaplıği,daha mutlu yaşam,cafe tigris,tanıstığımıza sevindim.Ebemkuşaği sizide görmek isterdik. Evet hissettik.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, adım Sevil Çevirgen. Ben de bir blogger'ım. Sizin bloğunuzu tesadüfen keşfettim..Ankara'da blogger toplantınız olursa ben de katılmak isterim.Bu arada benim bloğumun ismi "Düş Tasarımcısı" iyi günler diliyorum..

    YanıtlaSil

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...