16 Haziran 2020 Salı

Işığın olduğu yerdeydim



 "Eğer affetmeyi öğrenmezsen boşa yaşamış olursun” Affet, geçmişi unut, hayat mucizedir."

        Bu sabah uyandığımda dışarıda yağmur yağıyordu.Bir gün önce bazı planlarım vardı. Uygulayamamıştım. Fotoğraf çekmiş blog yazısı yazmıştım. Fotoğraf çekmeyi öyle özlemişim ki...
Günlük koşuşturmalar arasında bir bakmışsın akşam, bir bakmışsın yaz ortası bir bakmışsın derken hayat geçiyor. "Sakinleş dur demek geldi içimden diğer yandan da  keyfini çıkar hayatın" dedim.
     Fotoğraf sanatçısı Zeynel Yeşilay corona günlerinde bize güzel bir jest yaptı. Gönderdiğimiz fotoğraflardan video oluşturdu. O kadar iyi geldi ki. Meğerse ne güzel günler yaşamış, yeni arkadaşlar edinmişim. Bol bol fotoğraf çekmişim. O günleri hatırlamak, yeni dostlara kalbimde yer açmak.Farklı dünyayı tanımak iyi oluyor.
      Seçtiğim fotoğraflardan bazılarını burada yayınlamak istedim.
                                                                 



                                                                   Sinop
 Sinop
                                                        Göynük Çubuk Gölü


                                                                         Berlin
                                                                           Sinop

                                                             Balıkkesir Gönen
                                                                    Gönen

                      Fotoğrafların üstünü tıklarsanız daha güzel oluyorlar




12 yorum:

  1. Fotoğraf çekmek terapi gibi geliyor bana :)

    Hepsi çol güzel ama en çok son iki fotoğrafa bayıldım. Daha nice yerleri keyifle fotoğraflamak nasip olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de en çok Gönen'dekileri sevdim, özellikle suyun üzerindeki tekne beni aldııı götürdü..

    YanıtlaSil
  3. Katırtırnakları (sondan 3. fotoğraf) benim burnumu sızlattı.. Bizim oralarda çok olur, nasıl özledim. Bu sene göremedim ama en azından güzel fotoğraflarınızla hasret gidermiş oldum, teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim. Bir kış ya da ilkbahardı galiba Sinop'ta çekmiştim.Sevgiler.

      Sil
  4. Evet...Üzerlerine tıklayınca daha bir iç açıcı oldular :)

    YanıtlaSil
  5. Blogumda sana iki tavsiye var; beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Yazıyorum son günlerde bloğuma bir şeyler canım.
    senin babanla ilgili paylaşımın bloğuna girdiğimde çıkmıyor :(
    Benim akışta görünüyor ama anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin yazıda sorun oldu. Eve gidince düzelteceğiz sildiğim için. Evet seni görüyorum. Sevgiler

      Sil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...