3 Mart 2019 Pazar

duvardaki çatlak

         
                                                   

        Çatlağı soyayım dedim hafifçe ittim .Birden içinde beni gördüm. Ah şu sıralar ben bana çok sorun çıkartıyor. Tıpkı eskimiş boyası gelmiş duvarın pul pul dökülmesi gibi bedenim son günlerde isyanda.
          Kendimi bu kadar koy vermeseydim diye düşünüyorum bazıları irade dışı bazıları iradeyle yapılmış.
         Dizler, boğaz ağrısı galiba bahar geldi zannedip başımı koruyamama, bel fıtığı yılların yükünü taşımaktan harap olma durumu.
          Bedeni bir makinaya benzetirim yıllarca sürekli koşuşturma sonucu isyan etmiş.Yaşam kalitemi düşüren aksaklıklar yaratmış. "Bir arkadaşım gençlikten" diyor.
       
          İçimdeki ben devreye girip soruyor. "Bunları biliyorsun da ne yapıyorsun bir ay kendime süre tanıdım diyetisyene gitmeden kilo vermek."diyorum.
         Yine erteleme. ama çaba gösteriyorum. Günümüzde çaba göstermek diye bir durum yok. Bilime inanıyorsan diyetisyen kontorülünde zayıfla diyen arkadaşlarım var.
           Aman ben tamam telaş etme ayın 15 inde söz kapısını çalacağım. diye içimdeki benin akıllı yönüne söz verdim.
        Bu arada bir yurt dışı gezisi var. Sicilya Akdeniz' in ortasına doğru uzanıp bir kısa tatil. Ve söz tatil dönüşü başlıyorum.
         Çözüm kilo verme, kendine dikkat etme.İlaçlar, kremler, güzel hayaller, geziler ve moral.
         Bahar geliyor. Mart başında en iyisi objektifime takılanlar ile veda edeyim.Çiğdemler açmış.
                                                                         







10 yorum:

  1. Bedenimiz gercekten bir makina... Her yıl amortismandan yiyor:)
    Güzel gezmeler olsun. İtalya oh mis:)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada Meydan Okuma yazı dizimi okumak için sizleri blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller dilerim..dönğnce herşey yoluna girecektir dinlendiğiniz< için...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Sağlık çok önemli.Aman aman dikkat edin :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. ay hadiiii evet bahar gelince gezinceeee kilo da kalmaz keyif de geliir yaşama sevinci oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep aynen öyle oldu gezince ne bel ağrısı nede dizilerde ağrı kaldı.Sevgiler.

      Sil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...