18 Ocak 2019 Cuma

çay kokusu eşliğinde üretmek ne güzel!

                                   
         Dolmuştayım arkamda iki kadın konuşuyor. "Sabah çay kokusu ile uyanmak istiyorum. Yeni demlenmiş bir çay yanında kızarmış ekmek kokusu." Kokulara hasretim burnum koku almıyor. Ya da şöyle" diyeyim. Burnum tıkalı olduğu için kokuları almakta zorlanıyorum. Masamın üzerindeki çiçeği sulamaya götürdüm mis gibi koktu. Belki kucağıma aldığım için."Bizim evde erkenci olan benim. Eğer o gece kafamı bir şeye takmadıysam deliksiz uyurum. Dün on iki gibi yatağa girdim. Kitap okuyayım dedim iki üç sayfa sonra uykum geldi. Sabah altı kırk beşte uyanmışım. "Uyumanın anlamı yok kalk" dedim kendime. Çayı sekize doğru koydum. Mis gibi koksun diye içine kokulu çay attım.
         İki gün önce başladığım filenin sapını ördüm. Bir şey eksik gibi geldi. Biraz süslü olsun diye üstüne bir de çiçek işledim. Ay çok mutlu oldum. Üretiyorum bir huyum var bir an önce bitsin. Tabii bedel olarak sırt ağrısı olsun razıyım  ben çok beğendim. Aynı ipten amerikan servisi örmeye karar verdim. Bu ipten normal çanta ya da heybede olabilir.
        Emekli felsefe öğretmeniyim. Bir sürede rehber öğretmenlik yaptım. Yaptığım iş soyut. Bir nebze sınav kağıtları somut. Psikolojik danışmanlıkta soyut ... Bir gün kız öğrencim :" siz benden yaşlısınız size gelip özel hayatımı anlatıyorum" diye kendi kendine sorgulayıp bana da düşüncelerini anlatmıştı.
            Şimdi amatör fotoğraf çekiyorum. Tiyatro festivalinde gönüllü çalışıyorum. Seyahat ediyorum.
           Ay çantam harika oldu. Üretmek güzel. Havanın kuzgini grisine inat çok beğendim. Biraz sonra dışarı çıkmam lazım. Onun için bir an önce fotoğrafları yüklemeliyim.
                 







Not ipim çıkmamış yüncüden alırken sorduk. Makroma ipi diye geçiyor. Bir buçuk yumaktan çıktı.Bir yumak dört lira.







14 yorum:

  1. Çiçeği ile de başka güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hakkınızda hiç bir şey bilmiyormuşum . Film festivalinde bu defa görüşürüz inşallah.
    File de süper olumuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Tülin tiyatro festivali inşallah Kasım ayında ama aklımda kale var. İnşallah görüşürüz.

      Sil
  3. hayat güzeeeel işteeee :) ayfer tunç da en sevdiğim :) bizim ülke de felsefeya bayılır hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felsefe yapma aslında psikoloji çıkışlıyım. İş o dönem yıl 1983 öğretmenlik bulduk dilekçe veriyorsun seni işe alıyorlar. Bugünkü gibi değil

      Sil
  4. Bayıldım fileye. Çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Selam Mihriban dün kullandım ilk defa sağol güzellik.

    YanıtlaSil
  6. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, hem güzel hem işlevsel :)

    YanıtlaSil
  8. File çantan güzel olmuş, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Becerebilirsem ben de örmek istiyorum bir tane. Eline sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tabii ki örebilirsiniz. Bir arkadaşıma ördüğüm hediye ettim. Şimdi kızım için başladım. Kolum ağrıdı. Yoksa biterdi. Sevgiler

      Sil

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...