27 Nisan 2018 Cuma

Baharda Sinop

       


       Gittim, gördüm, döndüm.
       Baharda Sinop bir başka. Üşütmeyen, terletmeyen bir hava. Mavi bir gök. 
       Elime fotoğraf makinasını aldım. "Anı kaydedeyim" dedim. Dönünce kurduğum hayallerin yansıması bir nevi. Aşıklar Park' ında soluklanıp aşka aşık olmayı düşledim. Kütüphanenin bahçesinde kahve içmeyi, Yalı'da çay, simit ve çekirdek çitlemeyi. Şen'de dondurma yemeyi özlemişim meğerse... Bir tanıdığa rastlarız belki Yalı oturmasında " Okan Ağabey değil mi o" 
        Dilek ve Cansu ile yaz günlerini kıskandıracak havada yapılan sohbet. 
        Tabii ki Saray'da balık .Çarpan, barbunya,mezgit vb.
        Barınak'ta  bira ve patates kızartması.
        Reyhan'da mantı. Medrese'de yeri.
       Şen Pastanesi' nden nokul üzümlü cevizli. Mevsimin ilk dondurması.
       Diyeceksiniz "yeme içme gezisi mi olmuş" . Yok biraz da dışarıdan gelenlere Sinop'un lezzetlerinin tanıtımı.
        Bu yaptıklarım dinlenme molasında evde ise bahar temizliği altı ayın kiri pası bir daha ki gidişte temiz ev bulmak amacı. Çiçekler bakıma alındı. Bazı saksılar değiştirildi. 
        Nükleere  hayır mitingi valilikçe iptal edildi.Basın açıklaması yapıldı.
         Sayılı gün geldi geçti. Zaman doldu. Yolcu yolunda gerek. Yeni bir limana demirlemeden önce tadı damağımda yaz günlerinin düşü içindeyim.
        Biraz da gördüğüm yerlerin güzelliğini paylaşayım.
                                           
                                                 








                                                                 Yalı'da zaman



                                      
                                                        

                                                                       
                                                                        

7 yorum:

  1. Sinop, üniversite hayatımın geçtiği şehir. Fotoğraflarını görünce çok mutlu oldum. Türkiye'min her yeri güzel ama Sinop başka güzel. ❤️

    YanıtlaSil
  2. Sevindim Berlin Berlin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Hemen kalkıp gidesim geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Sinop'a tam zamanında gitmişsiniz. iki yıl önce ilk kez gittiğim Sinop'u çok beğenmiştim.
    Şimdi siz yazınca yine gitmek istedim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. Pastane dondurmasının kokusu geldi burnuma :)

    Ne güzel fotoğraflar. Gönlünüzce bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Handan hemen valizi hazırla çık yola.İzler ve yansımalar yine gidelim.Tülin yılların Şen dondurmacısı başka yerden ben yemem .Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...