21 Mart 2018 Çarşamba

Bir başkadır memleket Akhisar



Doğduğum yer hem bana yakın hem uzak...
Kökenim ,anılarım,çocukluğum.
Havasını suyunu kokladığım yalnızlığım
Memleket bir başkadır
Doğanın uyanışını izlemek, baharı yakalamak, anılara bakıp dünü yaşamak.
Nerede benim çocukluğum?
Nerede benim gençliğim?
Dünüm,yarınım,yalnızlığım.
Niye bana bu kadar uzaksın?
Bazen bir şehri teğet geçersin.
İçinde sevdiklerinle ararsın.
Ya da tanıdık bir yüz.
Uzun zaman oldu
Senle kavuşmak ve ayrılmak
Aradığım ne?
Kaybettiklerim ya da yaşarken kaybettiklerim
Acısı çöker tenime
Alır beni uzaklara götürür.
Savrulurum kuş misali.





                                                  Fotoğraflar Göl Marmara Karpuzkaldıran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...