7 Mart 2018 Çarşamba

annane kurabiyesi







- Bize ne getirdin?
-Kendimi
İki ağlayan çocuk
-Anneniz bana kızdı Ege sana market ürünleri dokunuyormuş
-Annane simit ,sütlaç,börek,pizza olabilirdi.
-Tamam kızmayın ayva ve elma
"Ben mi yanlış yaptım"diye düşündüm. Benden önce getirdiklerimle ilgilenen .Yine de onlar çocuk. Ama diğer taraftan sağlıklı besinler, bazen bir öpücük, bir müze gezisi. Çocuk dünyasını anlayabilmek, çocuk olabilmek. İstersek çocukları yönlendirebiliriz. Marketten bisküvi ya da çukulata alınca içimi huzursuzluk kaplıyor. Bazen mecburen alıyoruz. Ege alerjik bünyeli az miktarda da olsa dayanamayıp yiyor.
Bugün torunlar için kurabiye yaptım. Elmalı kurabiye.Yürüyüş mü kurabiye mi? derken sürem az evden çıkacağım o yüzden tarçın kokulu elmalı kurabiye.Mis gibi kokusu sardı.yanında moka kahve.
Bugünlük torun olmak istiyorum.Mavi gözlü annanemin dizinde oturmak bugün benim için ne yaptın? demek. Teşekkür için yumuşacık yanaklarına yalansız minicik içten bir öpücük kondurmak. Sıkı sıkı sarılmak.
Birden rüya görür gibi oldum.Silkindim. Kurabiyeleri fotoğraflayım. Evde sebze kalmadı. Bir pazara kadar gideyim.

2 yorum:

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...