16 Ekim 2017 Pazartesi

12 Aramak


Hafta sonu Kızılay'a inmiştim.
Kentin kalabalığı içine daldım.
Kimi kadın, kimi erkek, bazısı yaşlı, bazısı genç
Dün sıradan olmak istedim ne yaşlı ne genç.
Kalabalıklar içinde bir hiç miydim?
Kalabalıklar içinde amaçsız, sıradan olmak,
Dün şehrin merkezindeydim
Yavaş yavaş değişen Ankara Bulvarı
Bir yandan gençler oturmuş yerlere
Kim bilir yapamadıkları mesleklerini belki sokakta icra ediyor
Ya da aç kalmış bir müzisyen
Belki aşık bir genç
Kalabalıklar içinde duyduğum ses
Güzel bir ezgi yankılandı kulaklarımda
Sevdiğim bir melodi.
 Kalabalığın içinden aldı beni uzaklara götürdü.
 Değişen ben miydim?
 Değişen  sokaklar mı?
 Zamanın bir yerinde
Kendimle baş başa kalmak istedim.
Sığınabileceğim bir mekan bir yer aradım.
Kendimden kaçmak isterken bir ses
Yavaşla ve sakinleş
Aradığın hem çok uzak hem yakın
 Belki bir fotoğrafın ardında, belki satır arasında
Zihnimin içindeki ses yankı yaptı
Neydi aradığın?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...