1 Şubat 2017 Çarşamba

Bir yaş daha büyüdüm mü küçüldüm mü?

Bir yaş daha büyüdüm . Bir arkadaşımın dediği gibi yeni dünya yaşında bir yıl daha yol aldım. Benim için yaşadığım her gün anlamlı . Her yeni bir gün adı üzerinde yeni gün. Yaşıyacaklarımla daha değerli. Umut dolu. Gelecek günlerimde önce sağlık sonra enerji istiyorum. Ve güzel aydınlık yarınları yalnız değil sevdiğim dostlarla beraber  bana enerji veren insanlarla bir arada geçirmek istiyorum. Galiba enerji dediğim olayı  sevgili torunlarım Ege ve Deniz' den alıyorum. Ancak sevdiğim arkadaşımın bir telefonu ya da sanal alemdeki, iyi dilekleri beni çok mutlu ediyor.Sevgili oğlum Burçak... Ayrıca sevgili kızım Didem ve sevgili oğlum Efe'nin davetleri ... ve sevgili dünürlerim Akın ve Binnur ile bir arada olmak ayrı bir mutluluk. Telefonda bana iyi ki doğdun diyen özel insanların şarkılı mesajları. (Atiye ,Seyyare ve sevgili Eşim Aziz... )Yalnızlık güzel. Ancak sevdiklerimle  geçen günler daha da güzel. Bir de şu var. Yaşamda beklemektense sürprizler hariç eyleme geçmek daha da güzel. 

8 yorum:

  1. Merhaba,

    Sağlıklı ve sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Nice yaşlara, sağlık ve huzurla. :)

    YanıtlaSil
  3. Daha nice güzel yaşlarınız olsun. Bu arada buçdaşız:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Her yıl bir öncekinden daha güzel, daha mutlu geçsin.
    Yeni yaşınız kutlu olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Nice sağlıklı, huzurlu, mutlu ve güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yaşınız kutlu olsun. Sevdiklerinizle birlikte nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni yaşınız kutlu olsun. Dilediğiniz güzelliklerle gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Doğum günü kutlamalarına teşekkür ederim.Gezgin Kova ,Burçak genelde kız adı. Ben oğluma hamileyken Cumhuriyet gazetesinden Burçak Evren'in yazılarını severek okurdum. İnşallah soyadını yanlış yazmamışım. Ona özendim .Öyle koydum.

    YanıtlaSil

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...