14 Kasım 2016 Pazartesi

İki kilo patates




Yazmazsam olmaz. Dün akşam Amasra' dan arkadaşlarla yaptığımız geziden yeni dönmüştüm. Elimde paketler. Eve girince yiyecek  paketlerini yerleştirdim. Bir ara aklıma geldi. fakat yorgunluktan unuttum. Safranbolu'dan iki kilo patates almıştım o nerede ? diye düşündüm .Büyük bir ihtimalle arabada kalmıştır dedim. Sabah gider arabadan alırım. Sonra patetesi unuttum. Sabah olduğunda  alışverişin kalan kısmını yerleştirdim . Gazete almaya çıktım, patatesler  dış kapının önünde duruyor. Çok şaşırdım, mutlu oldum. Akşam tahminen yedi civarında gelmiştik, sabahda on buçuktu. Kardeşim apartmana kimse girip çıkmadı mı? Bari içeri alın. Diğer taraftanda şaşkınlık içindeyim  bıraktığım yerde duruyor. Afiyele patateslerimi yiyeceğim. Gezi yazısını akşam yazacağım fotoğraflar çok onlardan biri. Her  mevsimde Safranbolu ve Amasra çok güzel. İlk gün günlük güneşlik ikinci gün yağmurdu. Ona rağmen keyif aldığımız bir gezi oldu.Hele dostlarla bir arada olunca daha anlamlı.

5 yorum:

  1. Hahaha patatesler kapıda bekçilik yapmış :)

    YanıtlaSil
  2. dostlarla olmak hep güzeldir.

    YanıtlaSil
  3. Hahhahhhahaaa geçen sene olsa birisi yürütürdü kilosu altınla yarışıyordu. Bu sene patates fiyatları düştü

    YanıtlaSil
  4. Memleketim her karısı güzel patatesi de lezzetlidir afiyet olsun, sizin kısmetinizmiş demek

    YanıtlaSil

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...