5 Ocak 2015 Pazartesi

Ocak ayının ilk karı

Sabah  uyandım perdeleri açtım,bir de baktım ki kar yağmış. Susuz günleri düşünerek mutlu oldum.
                                                       Hemen cep telefonunu aldım .
                                              Pencereden kar manzaralarını fotoğrafladım.
Karlar erimeden yürüyüş yapayım dedim. Kendimi bir başka yerde hayal ettim. Sanki ormanın içinde.
                                                       Fotoğraflar cep telefonu ile çekildi.
                                                                     Çok sevimliydi

                                                       Yavaş yavaş güneş çıkmaya başladı.
                                    Şu an bu satırları yazarken dışarıda güneş var, karlar eriyor.

7 yorum:

bilge dedi ki...

Kar manzarası çok güzel. İstanbul'a da kar geliyor diye haberler var. Ben kar manzarasını çok severim. Her yer tertemiz ve güzel görünüyor o zaman. En azında gözle gördüğümüz çirkinlikler yok olsun!!!
Sevgiler.

parıldayan çiçek dedi ki...

Sevgiler Bilge .Evet çirkinlikleri kar yok ediyor. haklısın.

hüznün tadı dedi ki...

Erisin erisin pazar gecesi yola çıkıyorum. Yollarda kalmıyayım aman:))

kendi modaniz dedi ki...

çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,
fantezi iç çamaşır,hırka,
genç giyim,armine eşarp,
armine,deck,
ey-tay,free mee,
milla,bayan kazak,
erkek kazak,siyah kazak,
külot,sütyen,
askılı sütyen,siyah sütyen,
sexy külot,sexy çamaşır,
sexy iç giyim,sexy model,
kadın giyim tesettür,lcw,
kadın giyim markaları,tozlu giyim,
kırmızı tunik,yeşil tunik,
siyah abiye,gri kot,
siyah kot,dar kot,

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

kar kış soğuk aslında hiç sevmem ama susuzluk olmasın katlanacağız artık...

parıldayan çiçek dedi ki...

Doğru Sevda Ünlü

Ege dedi ki...

Kar fotoğrafları çok güzel, sevgiler.