26 Nisan 2014 Cumartesi

Oğlum oradan iki çay kap nükleersiz olsun

Sinop'lular birbirine böyle hitap eder olmuştu. Dün Ankara'dan Sinop'a Nükleere hayır mitingi için geldik .İnsanlar Türkiye'nin değişik kentlerinden gelmişlerdi. Mersin,Ankara, İzmir ,İstanbul ,Samsun vb Yaşlı çoluk,çocuk,genç .Kadını erkeği bir olmuşlar. NÜKLEER SANTRALI İSTEMİYORUZ diyorlardı.

                                         
                                       Bu güzel yarım adaya nükleer santral kurulmak isteniyor.


 Çok yorulmuştum. Yere oturdum. Yanımda ki bayanla sohbete başladık İsmi Fatma;Sinop öğretmen Lisesi mezunu.İlkokul öğretmeni. İlk eylemini Öğretmen Lisesi' nde yapmış. O yüzden bir yıl okulunu geç bitirmiş. O da Sinop için ,nükleere hayır için Sinop'taydı.

                                                           Artık resimler konuşsun.


                                   Çarşı grubu meşhur parçalarını söyleyerek insanları çoşturdu.









                                Beyler yürümekten yorgun düşmüşler. Dinleniyorlar.Nükleersiz hayat. Sen yoksan bir eksiğiz.SİNOP ÇERNOBİL OLMASIN.

6 yorum:

  1. Sonuna kadar destekliyoruz "SİNOP ÇERNOBİL OLMASIN"

    sEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Facebooktan paylaşmaktan bir hal oldum, yakın olsaydık kesin bende giderdim, paylaşım için teşekkürler, çok merak ediyordum.

    YanıtlaSil
  3. Sizi ve diger eylemcileri yürekten kutluyorum, ve destekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Sinop'ta yürüyüşe katılmak benim için de çok heyecanlıydı.Kaldırımda gezmek amacıyla yürürdüm. sokağın ortasında sinop 'a nükleer santral kurulmasın demek için yürüdüm.
    Sağol Çınar,teşekkürler asortik Krep.yüreğinizin bizle olması yeter.
    Berfin Yalçın inşallah santral kurulmaz.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bir Sinop'lu olarak vermiş olduğunuz destek için teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...