9 Şubat 2014 Pazar

Kış gününde Sinop

İkinci defa kış gününde Sinop'geliyorum. Sabah erkenden uyandım. Karakum yolunda yürüyüş yaptım. Karabataklar ziyarete gelmiş.Yürüme yolunda belediye yeşil alan yapmış.Beton yığınına değilde hep denize baktım. Sabah simiti ve nokulu aldım.Mis gibi deniz havasını içine çektim.Ayrıca beni okuyan kişilerede iyot kokusu gönderiyorum.Eve gittim .İs kokusu var. Evi havalandırdım.Çiçekleri suladım. Yaz günlerini anımsadım.Anılar taze kalsın diye elimde fotoğraf makinası  ile güzellikleri yakalamaya çalıştım.
                                                                         Aşıklar Park'ı



4 yorum:

  1. bende soyle karadenızı bastan asagı bı gezmek ıstıyorum yahu *-* ne hos kareelr banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. Kıs ne zaman kaçtın oralara. Kıskandım:))

    YanıtlaSil
  3. O tür yürüyüşleri severim ama eve gelince iş kokusu olmasa daha güzel olacak. Tabi ki benim açımdan :)resimler harika..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler The bircan zaman zaman sizi ziyaret ediyorum, Mihriban ve Başak arada kaçamak yapmak iyi.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...