11 Kasım 2013 Pazartesi

Kral,Çınar,Ceymi,

          Ne zaman yürüyüşe çıksam ona rastlarım. Sürekli köpeklerle haşır neşir. Bu sabahta rastladım. Üç,dört köpek bir arada . Eğilmiş köpeklerden birinin çapaklarını siliyor. Bir köpekten gerinmiş; beni sev diye sırt üstü uzanmış keyif içinde bekliyor. Daha önce de rastlamıştım. Bu köpekleri ben büyüttüm . hepsi aşılı , veteriner konrrolünde demişti. Bugün selamlaştıktan sonra adını sordum. Gülseren Yolver olduğunu söyledi. Ben ismini köpekleri seven kadın diye koydum. Apartmanın bahçesine kulübe yaptırmış. Orada bakıyor. Kızıyla beraber oturuyor. kocasını kaybetmiş.Her bir köpeğin ismi var. Çınar 6 aylık,erkek.Yakında kısırlaştırmaya götürücem dedi.Cinslerini sorduğumda kırma dedi.  Sokaklarda yaşayan köpekler oldukları için. İri çoban köpeği gibi.  Kısırlaştırmanın da zamanı varmış. Ne zaman köpek ayağını kaldırır işemeye başlar o zaman cinselliği  olurmuş.Kısırlaştırmaya o zaman götürecekmiş.Şu an dört ayak üzerinde işiyormuş. Daha küçük dedi. Kralın beş yaşında olduğunu söyledi. Kral ayağına dolanıp kadına  numaralar yapıyordu . Kadın onları o kadar çok  seviyor ki, ben de dayanamadım , kralı seveyim dedim. Kral şöyle yüzüme baktı - Kim bu kadın neredn çıktı? Beni niye seviyor der gibiydi. Ben de tanışmak için bana dikkatli baktı diye düşündüm. Hoşçakal deyip yanlarından ayrıldım.
          İçimden köpekler seven , köpeklerle konuşan kadın  dedim. Köpekler mutlu kadın mutlu ne güzel bir hayat. Onca çabaya gerek yok sevgi ,herşeyin üstesinden geliyor.

                                     Dikmen Vadi' si üsteki resim.Güzel bir sonbahar gününden anı.

3 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş Zehra'cığım.

    Bugün spor salonunda sporumu yapmış kafeye inmiştim. Bir köpek bana öyle güzel sevgiyle baktı ki etkilendim.

    YanıtlaSil
  2. Evet Vadi Buket ilkbaharda da çok güzel kiraz çiçekleri oluyor.Teşekkürler Mihriban

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...