19 Eylül 2013 Perşembe

Bir başkadır memleketim




                                              'Çocukluğum,  ,gençliğim , geçmişim ' 

Akhisar'ı en güzel şekilde ifade eden kelimeler. Yolum yine Akhisar'a düştü.Sabahleyin Yeldeğirmeni'nde şehri kuş bakışı  misali dolaştım. Kah üzüldüm, kah sevindim. Yeşili beni mutlu etti.
Ovanın bereketi kahvaltıda yediğim zeytinde;dalından kopardığım  incirde, üzümde , Şehrin ara sokaklarını dolaşırken .Çocukluğum  masallardaki külkedisi misali önüme düştü. Geçmişle bir hesaplaşma içine girdi. Bazen çocuk bazen genç bir kız misali beni şehrin sokaklarında dolaştırdı. Bir atın sırtına atladım. Yeşilin tüm tonları benle beraber oldu. Çocukluğumu yaşadığım sokaklara daldım. Bir horozun ötüşüyle güne uyandım. Bir köpek rehberim oldu.Tekrar tekrar sevdim bu kenti. Küçük bir bebeği okşarcasına. Sokaklarını dolaşırken küçük bir kıza rastladım. Bak burası İlkokulun dedi. Şu korusunda resim yaptığın yer.Bak bu parkı dedi.Temiz havasını içime çektim. Bir huzur kapladı ruhumu. Arkadaşlarımla sohbete kaldığım yerden devam ettim.  Sokaklarında dolaşmaya devam etmeliyim diye düşündüm.  




Bu kentte bulduğum küçük kızı düşlerimde saklayarak anıları yazılara dökerken rahatladığımı hissettim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...