18 Ağustos 2013 Pazar

Yarın biliyorum ben olmayacağım

Rüzgarda saçlarım savrulmayacak.
Deniz yarın bensiz olacak
Kargalar peşim sıra gelip benle sohbet etmeyecek.
Rüzgar şapkamı uçurmayacak
Sardunyalarım susuz kalacak
Aşık olmayacağım
Sevmeyeceğim
Kızmayacağım,kızmak için de kızmayacağım,kızmam mı gerektiğini anlamayacağım
Kilolarımla kimse uğraşmayacak.
Ellerime çingene pembesi ojesi sürmeyeceğim
Denizin hava durumuna göre değişen rengini görmeyeceğim
Karnım acıkmayacak
Uykudan kalkınca sırt ağrım olmayacak
Yarın ben olmayacağım
Bir başka kentte bir başka yerde uyanacağım
Yarın ben olacaksam bunlar olmayacak
Bilmiyorum hangisi doğru
Ben gerçeksem eğer ben olmadan bu gerçekliği nasıl anlayacağım

1 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

Bence sen yarın sabahın erken saatlerinde gülen gözlerini açacaksın.Şehir uyurken henüz atacaksın kendini sokaklara. Kokladığın hava sana iyi gelecek. Dönüşte aldığın sıcak simit ellerini yakacak.