14 Mayıs 2013 Salı

Fotoğraf kursu Beypazarı'nda devam ediyor.

Çankaya Belediye'sinin fotoğraf kursuna yazıldım.Cumartesi için Beypazarı'ında çekimler yapmak için gezi düzenlendi.Son anda geziye katılmaya karar verdim.Sabahleyin erkenden uyandım.Hava yağmurlu.Gidip gitmem konusunda karar veremedim.Hemen aklıma yabancıları getirdim.Turistler her koşulda geziye katılıyor diyerek kendime telkinde bulundum. Kurstan arkadaşlarda aynı kararı vermişler ki.yağmurlu ,soğuk bir havada yolculuk başladı.Arabadaki kurs arkadaşlarının neşesi,sıcacık kaloriferin ayaklarımı ısıtması ve yeşil bir manzara keyfimizi yerine getirdi.
                                                 
                                                   Hıdırlık tepesinden ilk çekimleri yaptık.





Dağlarıma bahar gelmiş memleketimin,şarkısı dilimizde gelinciklerin renkli görüntüsü ile de gözlerimiz bayram etti.Arabada gezi ve yemek konusunda belli bir planlama olmadı. Biraz program kişisel tercihlerle belirlendi. Beypazarı'nda çarşı tenhaydı.Herkes yemek için belli alan seçti.Tercihler genelde Taş mektep'ten oldu.Biz Ispanaklı gözlemeyi tercih ettik.Serbest zamanda Beypazarı'na gidip te gümüş almadan olmaz diyerek gümüşcüye yolumuzu çevirdik. Kazasiye denilen gümüşlerden aldık.Karadut dondurmasına bakmasak olmaz dedik.Arkadaşlar ise havuç suyunu tercih etti.Bu arada fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedik.Dönüş için arabaya bindiğimizde herkesin eli kolu doluydu.Özellikle yaprak almışlardı.O arada güneş açmayı da ihmal etmedi.Dönüşte yorgun ama mutlu bir şekilde Ankara'ya geldik.Yağmur nedeniyle iyi ki vaz geçmemişim.Güzel yolculuktan elimizde kalan fotoğraf ve anılar oldu.


5 yorum:

  1. çankaya halk eğitim merkezinin kursumu ??

    YanıtlaSil
  2. Evet Ben 100 yıldakine gidiyorum.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel paylaşımlar , emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir kurs bulmuşsun kendine. Emekliliğin nimetlerinden faydalanmaya başlamışsın:)) Bende fotoğrafçılıkla ilgili kurs istiyorum işteee!

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş kareler yakalamışsınız.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...