30 Nisan 2013 Salı

Geçmişten geleceğe

Sabah yapılacak işlerim vardı.Hava ısınmadan erkenden yollara çıktım.Ödenecek faturalar ,evin alışverişi derken ödeme yaptığım yerdeki kız "siz öğretmen diniz? " demesi tüm yorgunluğumu aldı."Branşınız felsefe "nasıl anlattığımı sordum."güzel "olduğunu söyledi.Şu anda ikram ettiği kahvenin tadı damaklarımda sözleri zihnimde 1999 yıllarına götürdü beni .Eski günlerden ,okuldaki öğretmen ve öğrencilerinden söz ederek geçmişi yad ettik.Daha sonra felsefe grubu öğretmenliğini bırakmış , psikolojik danışman ve rehber öğretmen olarak on bir  yıl çalışmıştım ama öğretmenlik benim için en güzel bir meslekti.Böyle zaman zaman karşılaşırım öğrencilerimle.Yıllar önce bir kafede bir öğrencimle karşılaşmıştım..Benden helallık istemişti."neden" diye sorduğumda " o yıllarda sizi üzmüştüm "diye söylemişti.Böyle anılar ve yaşanmışlıklar beni mutlu ediyor
.Bir yandan da öğrencilerimle , farklı mesleklerde karşılaşmam hoşuma gitti.

2 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

Ben de bir dönem öğretmenli k yapmıştım, güzel bir meslek ama bana göre değildi:)

parıldayan çiçek dedi ki...

Bak Bu Harika
Zor ancak insanı mutlu ediyor.Genelde
bir sınıfa hitap etmek güzel , gençler aynı zamanda enerji veriyor.