25 Nisan 2013 Perşembe

Bahçem yok diye üzülme.


Sabah gazete almak için evden çıktım.Hemen bir alt sokaktaki parkı turladım.Oraya uğramazsam sanki o gün eksik bir şey yapmış gibi oluyorum.Parkın çimenleri yeni kesilmiş ,içimi çimen kokusu sardı.Diğer taraftan parka bakan bahçıvana  teşekkür ettim..Ne bakımlı bahçem var dedim.Benim için bizim için çimenler kesiliyor,çöpler toplanıyor.,ağaçların bakımı yapılıyor.Spor aletleri yenileniyor.Sonra terasa çıktım.Kahvem eşliğinde gazetemi okudum.Fotoğraf makinası ile uğraştım.Bilgilerimi yeniledim.Fotoğraf çektim.Asa,iso öğrenmeye çalıştım.Şimdi size teras fotoğrafları ve parktan fotoğraflar.Park fotoğrafı cepten çekildi.Teras fotoğrafları fotoğraf makinasından .




4 yorum:

  1. parklarda olmasa ne yapardık biz büyükşehirliler,
    senin yaşadığın yer ne güzel,resimler öyle söylüyor..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben Ankara'da yaşıyorum .Bir alt sokağımda park var.Dikmen Vadi'si 10 dakikalık mesafede.

    YanıtlaSil
  3. Doğa ve bahçe ne güzel şeyler...

    YanıtlaSil
  4. Evet İlknur Şenel beton yığınları arsında nefes almamızı sağlıyor.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...