17 Aralık 2012 Pazartesi

ne dışındayız zamanın ne içinde

Günlerden Pazartesi hafta başı dışarıda kar var.O zaman ben içerideyim,.neyin içinde dünyanın mı ?Evin mi? Diye sorgulama yaparken dün gece ki rüyamın devamı diye düşünmeden duramadım.Günlerin hızlı aktığı bir yılı kapatmak üzereyken aralık ayını da ortaladık. Koşuşturmacalarla geçen zamanda düşünmeye başlarım.Beni bu o kadar etkilemiş ki rüyamda felsefe yapmak ihtiyacı hissetmişim.Felsefe yapmak da ne demek derken şu an da da diyorum ki geçen zaman ve ben .Bir yandan yaşıyoruz.Yaş alıyoruz.günler birbirini kovalıyor.Gece gündüzü,yağmur karı ,mutluluk mutsuzluğu :Herakleitos'un dediği gibi her şey çelişkisi ile anlamlı.Bir yandan varlığımı var oluşumu düşünürken ,.bir yandan dışarıyı seyrediyorum.bugün kar yağdığı için yürüyen insanlar yok.Parkta köpekler dışında gezen kimse yok.Sessizliğin sesini dinlemekteyim.En azından müzik açayım.Biraz sonra kahvemi yapıp yaşama farklı bir şekilde bakmalıyım.Tıpkı bir bebeğin dünyayı keşfi gibi.Ayrı bir heyecan duymalıyım.Gülümsemeli gerektiğinde kahkaha atmalı.Kendimi ifade etmek için de anlamsızlığın içinde anlamalıyım dünyayı.Gri Ankara gününde sıcak karşılamalıyım gelecek günleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...