18 Eylül 2012 Salı

Ankara'ya dönüş


Bir yaz mevsimini uğurlarken evimden epey uzak kalmışım.Çokda özlemişim.Ancak Ankara ile özlem gideremedim.Yürüyüşlere başlayamadım.Tiyatro ve opera sezonu açılmak üzere.Bu arada yazdan kalan hatıra Sinop evin güzelleştirilmesi.Ardından ablamın evinin yerleştirilmesi.Ankara'ya gelince dostlar ve arkadaşların telefonla aranıp özlem giderilmesi faslı başlar ardından gün görüşmeleri.Bir bakarsın ki eski günlere ayak uydurulmuş.Bugün parkta emekli arkadaş grubuna rastladım.Emekli aa taii ki ben de onlara katıldım.Sabahleyin okul zili duyarım balkonda.Saat 9.00 mesai başlar.Artık bunların yerini başka şeyler alacak.Dünden güzel anıları yarına aktaracağım.Bazen hüzün bazen sevinçle.Evin içi sesssiz sakin.Gezmekten yorulmuşum.10 gündür dışardayım.Selçuk,Kuşadası,Foça,Aliağa derken zaman nasıl geçmiş anlayamadım.Birkaç fotoğraf anıları bugüne taşıyan.








4 yorum:

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...