6 Haziran 2012 Çarşamba

veda ve yeni bir başlangıç

Dün flaş diskin içindekileri boşaltıp yeni resimler yüklemek için yer açmak istedim.Ctr tuşuna bastım,ardından silme tuşu.Mesleğimle ilgili dökümanlar silinirken yaşamım gözümüm önünden geçti.İçim bir an için çok hoş oldu.Bir an için mesleğe başladığım ilk yıllar ve bugün.Tabii ki yedeklemiştim.Bilgisayarda var .Ancak emeklilik için başvuruyu yapmıştım.Daha emekli olmadım ama ilk adımı attım.Herşey öyle değil mi?Başla ve bitir.Başlarken uzun yıllar ,biterken yaşanılan zaman 28 yıl 7 ayArkadaş dedi ki duygulanmıyor musun?Bıraksam göz yaşları sel olacakta bırakmıyorum.Yeni bir yaşam başlıyor.Deneyimler,anılar...Bu bana üçüncü dönem geliyor.1.dönem eğitim,2.dönem iş yaşamı,3.dönem emeklilik .Yeni bir yaşam.Bir arkadaş sordu.ne yapacaksın?Sağlıklı bir yeni yaşam.2011 yılında anne ve babamı kaybettim.Ölümleri yaşadım.2012 de torunum oldu yeni bir hayat geldi.Ölüm ve doğum.O zaman emklilik yeni bir hayat.

6 yorum:

  1. hayırlı ve verimli olsun inş...Bir dönem bitiyor diye üzülürken yeni bir dönemin açıldığını düşünüp sevinmek lazım:))

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden hayırlı olsun. Emeklilikte çok güzel. Sizinde günleriniz güzel geçmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.Bu yeni dönemde çok mutlu olacağına eminim.

    YanıtlaSil
  4. Yeni hayatın hayırlı olsun arkadaşım. Klübe hoşgeldin. Geçenlerde eşime dedim ki'' emekliliğin bu kadar güzel olduğunu bilseydim çalışmaya başlar başlamaz emekli olurdum'' İçimde kalan her şeyi yapıyorum,şükürler olsun ki mutlu ve sağlıklıyım. Sana da mutlu ve sağlıklı bir emeklilik dilerim! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun yeni hayatın. Bende bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler dostlar Kitap Eylemcisi,Başak,Hüznün Tadı sevgili Mihriban ,Coletta ve Follow_me inşallah pişman olmam.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...