22 Aralık 2011 Perşembe

İki gözyaşı bir mutluluk.

Sizin yanınızda bir insan ağladı mı? Ya da siz birini üzdünüz mü?Biri sizi üzdü mü?Bu durumlarla karşılaşmamak mümkün değil.Hele yanınızda bir erkek ağlamasın.Çok zor ne diyebiliriz.Nasıl avuturuz?Ağlamak,üzülmek birini farkında olmadan kırmak,kırılmak.Bu yazı hüzün kokuyor.Kimse ağlamasın.Sizi kimse üzmesin.Göz yaşımız çok değerli.Haydi gülümse.Tıpkı küçük bir çocuk gibi bir kahkaha at. 2011 sen beni çok üzdün.Ama 2012 sevinç getirecek ;sana,bana bu yazıyı okuyan herkese.

7 yorum:

  1. ne kadar güzel dilek bu.inanın kendi üzerime aldım.2011 benide çok üzdü oyüzden bir an evvel bitsin istiyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benide benide üzdü... Ama 2012 den nasıl umutluyum bilsen...

    YanıtlaSil
  3. Evet biraydamasalı ve hüznün tadı.Sizleri seviyorum.Güzel şeyler evinizde sizde .Önemli olan iç huzur.

    YanıtlaSil
  4. 2012 de geldi,
    eskiden dilekler tutardım.
    artık bana rutinleşti.
    insanların doğa ile sözleşmeleri bir çeşit, bu belirli günler..
    yeni yılınız kutlu olsun..
    sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  5. 2012 cok guzel bir yil olur insallah, hayatin tum guzellikleri sizlerle olsun.... Parildayan bir cicek gibi, hissedin kendinizi her saniyesinde...
    Sevgilerimle,

    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Düşünce Bahçesi Teşekkürler Küçük Şeyler.Her şey gönlünüzce olsun.Gerçekler ayrıntıda gizli derler.Ya da küçük bir fark yaratın o sizin farkllığınızdır.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...