30 Aralık 2011 Cuma

Her şey gönlünüzce olsun.

Geçen zamanları biz yaşadık.Gelecekten hep beklentilerimiz  olumlu.Sağlık,para,mutluluk .Galiba asıl önemlisi yaşadıklarımız.İçinde bulunduğumuz an.Önemli olan o anın kıymetini bilmek.Yeni yıl adı üzerinde yeni bir yıl.Umutlar,beklentiler...Önemli olan alışkanlıkları değiştirip yeni bir kişilik yeni ben .Aslında ne kadar zor.Beklentilerin yapamadıklarımızın altında o yok mu?Önceliklerimiz farklı,değerlerimiz farklı.Yapmak istediklerimiz o kadar çok ki...O zaman plan yapmak öncelikleri sıraya koymak önemli.Ama bizi yetiştirirken bize verdikleri değerler var.Öğretilenler.Zorunlu yapmak zorunda olduğumuz şeyler.Ondan sonra sıra diğer yapmak istediklerimize geliyor.Onun için ben yeni bir ben istiyorum.Alışkanlıklarından,ön yargılarından kurtulmuş bir ben.Gerisi gelir kendiliğinden.Ülkem için de  insanların düşünmelerini ,soru sormalarını diliyorum.Tüm ülkemiz insanları için de yeni bir kişilik istiyorum.

2 yorum:

  1. Yeni yılda tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileği ile, nice mutlu yıllara!

    YanıtlaSil
  2. Mutlu seneler canım. Her şey dilediğin gibi olsun.

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...