21 Eylül 2011 Çarşamba

düzenli hayat başladı

Bu resim üsteki Sinop Hamsiroz


Sol ve sağ Hamsiroz ve kayalık
















Üsteki ve sağdaki Akliman














































Son üç resim Akhisar park




Biten tatilin ardından iş yaşantısı başladı.Aynı saatte kalk hazırlan çık aynı yoldan işe git.Diğer taraftan bir işimin olması beni memnun ediyor.İnsanlarla iletişim kurmak güzel.Galiba bu alışma evresi.Denizi özledim,sabah erkenden kalkıp yüzmeyi.Yürümeyi özledim,bel ağrım yüzünden ara verdim.Ama tekrar başlayacağım.Ölüm ve hastalık bu yaza damgasını vurmuştu.Zihnimi işimle meşgul etmek iyi geliyor.Yaşamla başetmeyi öğreniyorsun.Arkadaşlarla sohbeti özlemişim.Bir kaç tane tatil resmiyle sözlerimi noktalayım.




























7 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Resimleri ayarlamak zor oldu.yazılar ve resimler biraz uyumsuz oldu.Üstekiler Sinop alttakile Akhisar

özlem dedi ki...

Çok güzel aslında çok kolay resim ayarlamak, kurcalaya, karıştıra öğreniyor insan, sevgiler:)

Aslı dedi ki...

Resimler çok güzel, çok güzel bir gezi olmuş ayrıca :)

yemekbiraşk dedi ki...

sinopun güzelliğini hep duyarım ama daha gitmek nasip olmadı.. en kısa zamanda diyelim artık..
sevgilerimle

şirin aksoy dedi ki...

resimler harika blogunuz çok hoş:))

parıldayan çiçek dedi ki...

Yemek bir aşk sinopta önümüzdeki yaz yani 15 ağustosta 4 bienal olacak ben ikinci binenalde oyun yazma atölyesinde oyun yazdım.3 .binalde oynadım.Bu sene ge o tarihlerde gelirseniz hem sanatsal hem de tatil deniz,yemek bir arada bulabilrsiniz

parıldayan çiçek dedi ki...

Şirin Aksoy övgüler için teşekkür.Blog yorumları insanı şevklendiriyor.Sevgiler.