7 Mayıs 2011 Cumartesi

kiraz çiçekleri





Hayatı ıskalamadan yaşamak mümkün .Kıyısından köşesinden yani.Bir ucundan tutabilmek .Gerçekler ayrıntıda gizlidir.Ayrıntılar belki de bir yerde ipucu.Anın ayrıntısı ya da yaşama başka bir gözle bakmak için yakalanan ayrıntı.Ama eğerbazı insanların kişiliğindeki ayrıntıyı yakalarsan belki de onu o insanı çözmüşsündür.Her yıl ilkbaharda kiraz çiçeklerinin arasında dolaşmayı resim çektirmeyi çok severim ;yaşanmışlığın canlanmanın ifadesidir.Ayrıca kiraz çiçeği var olmanın yani hareketin ifadesi benim için .Belki de varlığın var oluşa kattığı anlam ,kimbilir.

3 yorum:

  1. Bugün burdada hava çok güzeldi. Sahilde tek başıma yürüdüm. Düşündüm. Denize baktım.

    YanıtlaSil
  2. bahar ağaçların toprağın uyanışı harika bir olay yazdan daha çok seviyorum benim yazlığımdaki ve tarlamdaki ağaçları izlerken mutluluktan uçuyorum

    YanıtlaSil
  3. Bana da aynı etkiyi badem ağaçları yapar.. Müjdeyi ilk onlar verir bana..

    YanıtlaSil

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...