10 Mayıs 2011 Salı

dün,bugün,yarın



Dünya üç gündür ;dün,bugün,yarın.Dün geçti,yarın belli değil öyleyse bugünün kıymetini bil.Ne güzel bir söz.Eski yazılarımı okurken (her yer bahar kokuyor) heyecanımı,canlılığımı satır aralarında bulunca kendime çeki düzen vermeye karar verdim.Bahar nasıl canlılık ,enerji,yeniden doğuşsa ben niye böyle olmayayım diye düşündüm.Dün gece uykum kaçtı.Düşünmeye,sorgulamaya başladım.Üzerime bir bahar canlılığı konuverdi.Kendimi kelebekler gibi özgür,kuşlar gibi kanatlı ,hissettim.her yere konabilir .Uzak diyarlara gidebilirim .Basit olan şeylerin kıymetli olduğunu gördüm.İnsanları olduğu gibi kabul etmeyi,eleştirme yerine eyleme geçmeyi.Bu bahar geç geldi ama ben yine hayatı ıskalamadığımı gördüm.

1 yorum:

  1. Mutluluk hiç neden yokken geliverirse gerçek. "Şu olursa mutlu olacağım" dye beklenti sonunda mutlu olursan göz açıp kapayıncaya kadar geçer gider.

    YanıtlaSil

Ne okuyoruz? Babamın Tenekeleri Zehra Konukman'ın ilk kitabı

                                                                                                                                            ...