15 Mart 2010 Pazartesi

tiyatro

2008 yıl yer Sinop.Oyun yazma atölyesine katıldım.Ne cesaret!Toplantı yazılarının dışında bir şey yazmamıştım.Kum Zambağı adlı oyunu yazdım.15 dakikalık kısa bir oyun.Bugün Okulda oyunu öğrencilerim oynadı.Sabah okula gittiğimde Başroldeki anne.-ben oynamayacağım dedi Baba ve babaanne rolündeki kişilerde gelmemiş.Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Yedek oyuncu Anne rolünde kast vardı onu hazırladık.Baba ve babaanne rolünü oyunu izleyen kişilere verdik .Sabahtan hazırlandılar .Saat 14.00 de oynadılar.Çok yetenekli öğrenciler.Onları izlerken çok mutlu oldum.Gözlerim yaşardı.Yıllar önce bizim mahallenin gençleri kendi aralarında oyun oynuyorlardı.Ben 40 yıl sonra okulda yaptım.Çok mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar mı geldi? Hani nerede?

                                                                                                   21 mart nevruz bolluk bereket, gün eşitli...