4 Kasım 2008 Salı

selam

Bugün arkadaşımla blog hikayesinden konuştuk anlattıkları ilginç geldi .Neden ben de oluşturmayım diye düşündüm.Aklımda dolu şey vardı yazarken sanki zihnim boşalmış oldu.Arkadaşım bugün günlük yaşıyorum dedi
Ben nasıl yaşıyordum.Düşündüm belki anlık,kimbilir .Yarının planı vardır.Ancak yaşamın getirdiği sürprizler hep hoşuma gitmiştir.Günlük yaşamın tek düzeliğinden beni kurtarır.Bir telefon,trafikte farklı yol ,yeni bir yer.yeni bir tiyatro oyunu,bir arkadaşla içilen bir çay,benden istenilen birşey(haydi gezmeye gidelim),esimin yorgunken arayıp haddi sinemaya gidelim demesi.Bu örnekleri çoğaltabiliriz.Zaten zamanı güzel yaşamak önemli anların keyfini çıkarmak.Gününüz ve geceniz güzel olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üç kozalak iki taş

                                                                                           Spderman                                         ...